Arra a célra fejlesztették ki, hogy megkönnyítse a vendégek kiszolgálását. Az ügyfélhívó rendszer gyors, modern és kényelmes kommunikációt tesz lehetővé. A használatával növelhető az üzlet forgalma, hiszen az emberek nagyon szívesen járnak olyan helyekre, ahol megfelelő a kiszolgálás és nincs nagy hangzavar.
A pultosok nem kiabálják a sorszámokat vagy a neveket, egyszerűen a billentyűzet segítségével jelzést küldenek a vendégnél lévő korongra, ami világítani, csipogni és rezegni kezd. Az értesítő után el lehet indulni a rendelésért, a korongot pedig néma üzemmódba lehet helyezni, hogy ne zavarja a többi vendéget. Az ügyfélhívó rendszer alkalmazásával a vendégek a rendelés elkészültéig helyet foglalhatnak és nem kell folyamatosan figyelniük a pultot. Egyszerűen kezelhető, esztétikus és vízálló.
Könnyen bővíthető, ami azt jelenti, hogy a jelzőpanellel egyszerre akár több 100 rendelést is kezelhet szükség esetén. Az ügyfélhívó rendszer igénybevételével nem történhet meg az a kellemetlenség, hogy a rendelések összekeverednek.