Puskás Ferenc óta tudjuk, hogy a kis pénz kis focit jelent. (Még akkor is, ha egyesek szerint ez nem is tőle hangzott el.) Nos, a kis pénz a marketing világában egyet jelent a nem sokat érő reklámozással – illetve csak jelentett addig, amíg a PPC kampányok meg nem jelentek a neten! Itt informálódhat: http://keresoreklam.hu/ A PPC kampányok ugyanis azokat a reklámokat fogják egyetlen ernyő alá, melyek kattintás alapon működnek. Egy tévés reklámnál az adott csatornát elméletileg éppen nézők számát veszik alapul akkor, amikor egy reklám költségét, árát belövik.
A PPC kampányok esetében azonnal lehet látni, méghozzá pontosan, hogy kik kattintottak rá az adott hirdetésre, ergo hányan voltak azok, akiket az adott hirdetés valóban érdekelt is. Ebből is látható, hogy a PPC kampányok teljesen másképpen állnak a hirdetéshez magához, mint azok a módszerek, megoldások, melyek a net előtti időkben terjedtek el, kristályosodtak ki. Szerencsére egy PPC kampány megfizethető tud lenni bárki számára, így akár Önnek is! Ha felkeltette az érdeklődését ez a forma, mert szívesen reklámozna a Google, a Facebook felületein, akkor keresse fel a Keresőreklámot, aki tudja, hogy miként kell a PPC kampányokkal eredményes lenni!